گالری کهن » فروشگاه » قرص ماشین ظرفشویی فینیش 40 عددی اصل

قرص ماشین ظرفشویی فینیش 40 عددی اصل

فینیش کوانتوم Hepsi 1 Arada با قدرت پاک‌کنندگی فوق‌العاده، ظروف شما را تا درجه‌ای تمیز می‌کند که حتی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. این قرص‌ها خاک و لکه‌های سخت را از بین می‌برند و در عین حال، براق کننده ظروف شما هستند.

قیمت اصلی 390,000تومان بود.قیمت فعلی 365,000تومان است.

ناموجود

🚚 تحویل 2 تا 4 روز
📆 تاریخ انقضا محصول حداقل 2 سال است
توضیحات

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم Hepsi 1 Arada

  1. قبل از استفاده، مطمئن شوید که ظروف خوراکی از لکه‌ها و آلاینده‌های بزرگ پاک شده‌اند. لکه‌های متعدد ممکن است تأثیر منفی بر روی عملکرد قرص ماشین ظرفشویی داشته باشند.
  2. قرص ماشین ظرفشویی فینیش را از بسته بیرون بیاورید.
  3. قرص را در جای مخصوص قرار دهید. در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی، جعبه‌ای در بالای ماشین وجود دارد که قرص را در آن قرار دهید. همچنین، در مواردی ممکن است قرص را در بخشی از درب ماشین ظرفشویی قرار دهید. لطفاً دستورالعمل مربوط به ماشین ظرفشویی خود را بررسی کنید تا بهترین مکان قرار دادن قرص را بیابید.
  4. در صورت نیاز، تنظیمات مورد نظر را در ماشین ظرفشویی اعمال کنید. برخی از ماشین‌های ظرفشویی امکان تنظیم دما، زمان و برنامه‌های شستشو را دارند. دستورالعمل مربوط به ماشین ظرفشویی خود را بررسی کنید و تنظیمات مناسب را انجام دهید.
  5. ماشین ظرفشویی را روشن کنید و برنامه شستشو را انتخاب کنید. با توجه به نیاز و میزان کثیفی ظروف، برنامه‌های مختلفی برای شستشو وجود دارد. می‌توانید برنامه عادی، سریع یا شستشوی شدید را انتخاب کنید. برخی از ماشین‌های ظرفشویی همچنین امکان انتخاب دمای آب و دیگر تنظیمات را نیز دارند.

با فینیش کوانتوم Hepsi 1 Arada، دیگر نیازی به استفاده از مواد شستشویی اضافی نیست. هر یک از این قرص‌های چند کاره، شامل قسمت‌های مختلفی برای شستشو، براق کننده و نمک ماشین ظرفشویی است، به این ترتیب ارائه راحتی و سهولتی بی نظیر در استفاده.

ویژگی های قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم Hepsi 1 Arada:

  • قدرت پاک کنندگی عمیق
  • براق و درخشان کننده فوق‌العاده ظروف
  • پاکسازی باقیمانده مواد غذایی و چربی‌‌های سوخته و خشک شده
  • قابلیت چربی زدایی بالا
  • بدون نیاز به پیش شستشوی ظروف کثیف
  • صرفه جویی در مصرف آب تا 57 لیتر
  • قابلیت حل شدن سریع قرص
  • فاقد کلر، فسفات، ترکیبات سفید کننده و مواد نگهدارنده اضافی

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم Hepsi 1 Arada بسته 40 عددی، گزینه‌ای بی نظیر برای کسانی است که به دنبال راه حل کاملی برای شستشوی ظروف خود هستند. با استفاده از این محصول، شما می‌توانید از ظروفی پاک و درخشان لذت ببرید، بدون اینکه نیازی به استفاده از مواد اضافی داشته باشید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص ماشین ظرفشویی فینیش 40 عددی اصل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.